woensdag 20 april 2016

Win een waardebon (€ 200) van Neckermann!

Vanaf vandaag zie je hier elke woensdag een dag uit mijn leven aan boord van een cruiseschip. Veel kijkplezier!



Zelf zin gekregen om op reis te gaan? Beantwoord dan snel onderstaande wedstrijdvraag.
Het antwoord én jouw contactgegevens mail je naar: winactiecuisineceline@gmail.com. 


Wil je graag een extra kans op winst? Neem dan zeker eens een kijkje op mijn facebookpagina.

Wedstrijdvraag: Wat is het nummer van onze kajuit?


Veel succes!

17 opmerkingen:

  1. grappig dat filmpje.
    ben benieuwd naar de volgende editie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een belevenis, Céline, wat een luxe... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke video! Ik ben benieuwd naar de vlog in Marseille!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even wennen op zo'n schip..

    leuke video

    ik kijk al uit naar het vervolg Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha echt grappig :D Leuk filmpje, en over het algemeen hoe je je reis in beeld hebt gebracht is leuk! Ik doe alvast mee, en heb je een mailtje gestuurd!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief om ons mee te nemen op jullie ontdekkingstocht doorheen het schip, céline!
    supermooi filmpje is het geworden! :-))

    nu snel een mailtje sturen met het juiste antwoord! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, dat is echt leuk, zo'n cruise heb ik nog nooit gedaan, alleen een overzetboot naar schotland of engeland

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien hebben jullie een leuke tijd, daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah zo zalig! Ik heb echt zin om terug op cruise te gaan door jouw filmpjes :-) Ben benieuwd naar volgende week!

    PS: mailtje is verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa ik doe mee! Super prijs! En bedankt voor je leuke reactie op mijn blog weer :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh! :) Je vlogt superleuk! Aangename stem en goede afwisseling en verhaal! me like <3
    Met welk programma bewerk je eigenlijk?

    Ik doe mee :D Ikram xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zie je maar Céline dat verloren lopen op elk moment en op elke plaats kan gebeuren. Maar jullie reis kon sowieso niet stuk, daar ben ik zeker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt het daar goed gehad zie ik
    wij hebben nog nooit een cruise gemaakt maar wie weet gebeurt het ook nog wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk filmpje. Kan best geloven dat je op zo'n groot schip verloren kunt lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke actie. Wij hebben een kansje gewaagd.

    BeantwoordenVerwijderen