donderdag 5 februari 2015

Enkele veranderingen?

Lieve lezers,

Eventjes wat anders op mijn blog. Ik heb namelijk een vraag voor jullie. Een vraag voor jullie, omdat ik heel graag wil weten wat jullie mening hierover is.

Zoals jullie weten, blog ik met enorm veel plezier en dit ondertussen al meer dan twee jaar.
Ik probeer met veel plezier nieuwe recepten en restaurants uit. Nog altijd!

Echter, ik ben iemand die altijd een nieuwe uitdaging zoekt in het leven. En doordat het leven verandert, heb ik ook langzamerhand nieuwe interesses gekregen. Wil ik nu zeggen dat ik ga stoppen met bloggen? Nee, natuurlijk niet.
En nee, ik ga ook niet stoppen met nieuwe recepten te proberen.
Wat ik wel wil zeggen? Ik zou graag mijn blog uitbreiden. Ik zit boordevol nieuwe ideeën en zou deze graag uitproberen. Ik merk dat mijn berichten over 'my life in pictures' alsmaar populairder worden, en ik zou dus graag wat meer met dat 'life' willen gaan doen. 

Concreet wil dit zeggen dat ik graag wat meer lifestyle in mijn blog zou willen betrekken. Naast recepten en reviews van leuke eetplekjes zou ik graag willen schrijven over evenementen, films, mode, beauty.. Alles wat ik leuk vind dus!
Uiteraard zullen er ook heel vaak recepten blijven verschijnen, want daar draait Cuisine Céline nog steeds om.
Ik heb dit even op mijn Twitter gevraagd, waar iedereen erg enthousiast leek.
Maar wat vind jij? 


Liefs,

Céline



31 opmerkingen:

  1. Ik ben alleszins voor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je doen wat jij leuk vind. Gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ken jouw blog niet, dus is mijn mening hier voor het ogenblik niet van toepassing maar ik vind jouw aankleding van de blog en de structuur alvast heel mooi. Kom hier zeker nog terug om eens langer te vertoeven. Succes met je aanpak wat die ook wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een nieuwe uitdaging...

    moet je beslist doen..

    knappe foto trouwens

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen waar je je goed bij voelt!
    Ik wou oorspronkelijk ook enkel maar over mode schrijven, maar uiteindelijk komen er altijd wel andere onderwerpen bij.
    Ik blijf alvast een fan!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon doen meid! Persoonlijk lees ik graag lifestyle artikels, dus ik vind het alvast geen probleem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een nieuwe uitdaging, Céline, 't blijft boeiend !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie je blog voor het eerst, maar denk dat lifestyle altijd een goede aanvulling is! Vind je stijl erg leuk! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik stem voor! Doen dus. We leren er zeker allemaal iets bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. laat maar komen wat mij betreft. Ik hou van afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee! Dat moet je zeker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk doen, ik doe dat ook en begrijp dat interesse breder zijn dan alleen cuisine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zeggen doen doen doen! :) Ikram x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kijk uit naar je nieuwe ideeën dus ik zou zeggen zeker doen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat maar komen, die lifestylestukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. variatie brengen is altijd goed, Celine. Doen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker doen wat je leuk vind! Wij vinden je blog niet alleen leuk vanwege de recepten, maar ook om jou, vergeet dat niet :-). Dus ik ben enthousiast over wat variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jij moet dan wat je hart je ingeeft, céline!

    mij lijkt het fantastisch, al die ideeën van jou! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hartgevoel zegt ja, gewoon doen, ik denk dat ik er dan nog meer van geniet, want met liefde gemaakt dat smaakt, dat weet . Ik heb al veel recepten van je geprobeert

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! :-) Het zal vast wederom weer erg leuk zijn!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Doen! Jouw blog groeit gewoon met jou mee! (Ondervind dat zelf ook een beetje :-) ) Volg je gevoel, niet twijfelen ;-) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben fan! Je blog is jouw projectje en daar moet je gewoon op doen waar jij je goed bij voelt dus go for it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk idee! Ik vind lifestyle blogs in het algemeen echt heel erg leuk omdat het altijd fijn is om dingen te lezen wat andere zowat allemaal meemaken.

    En in het algemeen moet je echt gewoon doen wat je zelf wilt doen en waar je, jezelf goed bij voelt! DUS DOEN zou ik zo zeggen!

    xo naomiinwonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Absoluut, ik lees graag je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zeker doen! Die artikels worden inderdaad graag gelezen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen