zaterdag 9 februari 2013

Voorproefje

Eerst en vooral: wat ben ik blij met al de reacties die ik kreeg op mijn Oreo-Cupcakes!
Door de grote vraag naar het recept mogen jullie dit binnenkort op mijn blog verwachten. 


Dit weekend kreeg ik de opdracht om heel wat cupcakes te bakken voor een feestje.
Ik heb me dus alweer eens goed kunnen uitleven in de keuken. En met dank aan mijn vriend heb ik nu ook heel wat mooie foto's waar ik mijn blog mee kan opfleuren.

Hier hebben jullie alvast een voorproefje, de rest zullen jullie binnenkort zien verschijnen tussen de lay-out van Cuisine Céline.

Alvast veel kijkplezier!







12 opmerkingen:

  1. Echt professioneel, Céline ! En met liefde gemaakt... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, dat ziet er lekker uit! Er zijn vast steeds meer mensen benieuwd naar dat recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is veel werk en het ziet er goed uit.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is dit het vervangprogramma van 'de keuken van sophie'? :-))

    't ziet er heel lekker én professioneel uit, céline!!

    zonnige zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Leuk om je zo aan het werk te zien met de yummy cupcakes! <3 En wat ziet het er lekker uit... HMM!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar krijg ik nu goesting van Céline...

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ojee, ik ben niet zo blij met die foto's, ik kwijl m'n toesenbord onder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Njaaaaaaaaaam! Ben al benieuwd naar het recept! Lijkt me echt zoooo zoooo zooooooooo lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk al uit naar het recept van die cupcakes,ze zien er overheerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh dat ziet er echt overheerlijk uit!
    Mooie foto's ook :-) En ik kijk uit naar je oreo-cupcake recept! Die wil ik echt eens proberen.

    XO The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben ook wel benieuwd naar dat recept.
    Leuke blog trouwens. Eentje om te watertanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen